O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

utorok 13. marca 2012

You Stole My Heart 11


Vošli sme do kuchyne, kde už na nás čakala Maggie aj s mamkou.
„Ahoj, tak ty musíš byť Zayn, Maggie mi práve povedala, že si prišiel za Kate a tak som prestrela aj pre teba,“ povedala.
„Dobrý deň, áno s Kate sa už trošku poznáme a tak som ju prišiel pozrieť, pretože som predtým nemal čas.“
„Ach tak, no dobre teda. Sadni si a navečerajme sa,“ ukázala na prestretý stôl.
Počas večere bolo ticho. Každý len jedol a nikto nemal čo povedať. No po večeri to príde. Vedel som to. A tak sa aj stalo.
„Študuješ Zayn?“
„Nie, dokončil som len strednú školu a teraz spievam v kapele.“
„Naozaj, a v akej?“
„Mamí, je to tá najznámejšia skupina v Anglicku. Súťažili v X-Factore, pamätáš sa?“
„Ách áno, už si spomínam. Ako sa to ... One ... One ...“
„One Direction,“ doplnil som ju.
„Áno, One Direction. Darilo sa vám skvele, Kate vám veľmi fandila.“
„Mamííí!“ zaúpela Kate.
„No čo, je to pravda,“ riekla jej mamka a ja som sa len zasmial.
„A ako sa vám teraz darí?“
„No vydali sme jeden album a k trom pesničkám sme nahrali klipy. Vo februári sa nám podarilo vyhrať našu prvú cenu Brit Awards, no za to vďačíme len naším fanúšikom, ktorí za nás hlasovali. Bez nich by sme neboli nikde. Teraz máme rozbehané turné po Európe, Amerike a Austrálii. Práve som sa vrátil zo Švédska.“
„No páni. Tak to sa vám pekne darí. A nezaspievaš niečo, aby som si pripomenula tvoj hlas?“ opýtala sa.
„No tak, mamííí. Nepreháňaš to?“ zakročila Kate.
„To je v poriadku,“ usmial som sa, „Ktorú pesničku by ste chceli počuť?“
„Ty si vyber. Nejakú z vášho albumu.“
„Tak teda dobre,“ súhlasil som. Prvá pesnička, ktorá má napadla bola More Than This a tak som začal spievať.

When he opens his arms
And hold you close tonight
It just won´t feel right
Cause I can love you more than this. Yeaaa

When he lays you down
I might just die inside
It just won´t feel right
Cause I can love you more than this
Can love you more than this

Dokončil som a pozrel som sa na nich. Kate tam sedela so zavretými očami a s úsmevom na tvári počúvala a jej mamka na mňa vyjavene hľadela.
„Stalo sa niečo?“
„Máš neskutočný hlas. A tá pieseň je úžasná,“ odvetila.
„Ďakujem vám,“ usmial som sa.
„No tak my už ideme do mojej izby,“ zasiahla Kate a schytila ma.
„Dovidenia zatiaľ,“ stihol som povedať a už nás nebolo.
V izbe sme si ľahli na jej posteľ.
„Prepáč mi moju mamku. Niekedy vie byť ...“ začala.
„Ale veď je milá.“
„Ou, tak potom nič no. Čo budeme robiť.“
„Všimol som si, že máte v obývačke klavír. Kto na neho hraje?“
„Ja, prečo?“
„Len tak, zaujíma ma to. Aj spievaš?“
„Občas. Ale nie je to bohviečo.“
„Zaspievaj mi,“ požiadal som ju.
„Nie prosím, to odo mňa nežiadaj. Ani pred mamkou som ešte nespievala. Neviem spievať, to je len ako hobby.“
„To je jedno. Prosím zaspievaj mi,“ prosil som ju.

I never had no one
I could count on
I've been let down so many times
I was tired of hurtin'
So tired of searchin'
'Til you walked into my life
It was a feelin'
I'd never known
And for the first time
I didn't feel alone

You're more than a lover
There could never be another
To make me feel the way you do
Oh we just get closer
I fall in love all over
Everytime I look at you
I don't know where I'd be
Without you here with me
Life with you makes perfect sense
You're my best friend
You're my best friend, oh yeah

Po celý ten čas čo spievala som na ňu pozeral s otvorenými ústami. Jej hlas bol perfektný. Spievala tak nádherne a čisto. O ňu by sa bil hociktorý producent. A tá pieseň čo spievala ... bola prekrásna. Vedel som, že si ju vybrala naschvál. Bola o nás. Bol som jej najlepší priateľ. Takmer som sa tam rozplakal.
„Kate, ani nevieš, aký nádherný hlas máš a ako krásne spievaš. To bola proste niečo neuveriteľné. Až mám po celom tele zimomriavky. Veď sa dotkni mojej ruky,“ povedal som a položil som jej ruku na moje predlaktie.
Zasmiala sa a povedala: „Len sa ma snažíš povzbudiť. Ja viem, že nemám na spev dosť dobrý hlas.“
„Tak to si teda rozhodne vyhoď z hlavy. Zaspievala by si ešte raz, keď ťa o to pekne poprosím?“
„Keď ja neviem. Príliš sa hanbím.“
„Prosím, prosím, prosím.“
„No tak dobre. Teraz?“
„Nie, ja ti poviem kedy,“ odvetil som a vytiahol som z vrecka mobil. Zavolal som taxík a zložil som. „Teraz poď, prosím ťa, so mnou,“ chytil som ju za ruku a ťahal som ju von z domu. 

11 komentárov:

  1. Úžas! Teším sa na ďalšiu! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. brutalna cast :O neviem sa dockat dalsej ..das dnes este 1 prosiim ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. asi tak ešte jednu :*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wau...zlato musíš dať dnes ešte jednu časť..som strááášne zvedavá..niečo myslím, že kde ju zoberie ale uvidím čo myslíš ty...a tá pieseň je krásna...proste nádhera :* <3 ...Janii

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krása...už san eviem dočkať dalšej...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ešteeee jednuuu ..!! :) prosím prosím prosím :) A riadne dlhú :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. jeej .. krásne to je ;) ... prosíím ešte jednuu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. prosiim prosiim este jednu je to uplne ze dokonale

    OdpovedaťOdstrániť
  9. čakám na ďalšiu a né že né! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. oooooooooooo páni :) milujem tento príbeh ....idem pokračovat v čitani :D

    OdpovedaťOdstrániť