O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

štvrtok 30. augusta 2012

1D Twitcam

Ľudia dobrí!!! Videli ste twitcam??? Ja ani len netuším kedy bol! Zmeškala som ho, ZNOVA!!!! Prečo ja?!?! Ale práve som pozerala reprízu a ten nádherný moment, kedy Harry povedal "Hi, Slovakia!" ♥ ♥ ♥ Prečo som to nevidela na živo?!?! Ale aj tak, slzy som mala na krajíčku, moje srdce prestávalo biť a aj keď som občas mala pocit, že sa už o 1D nezaujímam tak, ako kedysi, teraz sa mi to všetko vrátilo :) Vrátila sa mi nádej, že raz sme priletia a bude koncert. Nádej, že ich naživo uvidím a splním si ten nádherný sen. Nádej, že ich budem vidieť stáť na pódiu v Bratislave alebo Košiciach a ja tam budem tiež stáť a spievať s nimi ich úžasné pesničky. Milujem ich a milujem Harryho, že konečne pozdravil aj Slovensko! Som taká šťastná!!!!!! 

moment, kedy Harry povedal "Hi, Slovakia!"

30 komentárov:

  1. ja som pozerala celý twitcam a medzitým som pozerala nejake fotky a ked povedal ,,Hi,Slovakia!" a potom Zayn ,,Woo,Slovakia" som si myslela že zle počujem. božee. oni si nás všimli!!! :**

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to "woow Slovakia" povedal Niall :D :))

      Odstrániť
    2. mne sa tiež zdá, že to vravel Zayn :) potom ešte vravel daco ze: I was ... actually :D :D ale neruzumiem mu vobec, co tam hovori :)

      Odstrániť
    3. Harry "Hi Slovakia", Niall "Wohooo Slovakia" a Zayn sa rozprával s Louisom :)

      Odstrániť
  2. :DD ked povedal harry " Hi Slovakia " normalne so mnou az trhlo :DDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pozerala som to ..aasi 10 sekund pred tym mi to seklo ..a akurát sa to odseklo a on že Hi Slovakia ..ja najprv taký poker face .a potom som vstala a išla na balkon to predýchat :D až asi po pol hpdine som si uvedomila že povedal Hi slovakia :DDDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D :D presne ... uplne sok ale strasny dobry pocit :)

      Odstrániť
  4. Ja som pozerala.. Bolo to úžasné :*
    Harry : HI SLOVAKIA !
    Zayn : Ó SLOVAKIA ?!
    Ja som myslela, že sa roztopím.. Božé ako blázon som behala po dome :) Bol to neskutočný pocit ! :*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som tiež nevidela :( Prišla som na koniec :/ ale ked som počula na yt ako Harry povedal Hi Slovakia a Niall to zopakoval bola som strašne šťastná :) A ked Liamovi dávali dole gate :) tobolo tiež super ležala som smiechom na zemi :) ešte aj Paul im prišiel pomôcť :) proste úžasné :) <3 alebo ked s tými panáčikmi robili , proste videla som zas tých chalanov zo schodov :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D :D aj tebe to tak prislo :) uplne som mala pocit akoby tam nebol ziadne manazment, ktory im robi hovadiny :)

      Odstrániť
  6. NIE. si jediná ja som ho tiež nevidela ale kukala som reprízu

    OdpovedaťOdstrániť
  7. inakšie oni maju prísť na Slovensko :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Presne ako si povedala, aj ja som sa o 1D už prestala tak veľmi zaujímať, ale toto vo mne zasa prebudilo to directionerské srdce. :) ♥
    A tiež som to nevidela naživo. Skoro ma porazilo, keď som to zistila. -.-" Ale aj tak som šťastná!! :D :-*
    *Aďka*

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ani ja som ho nevidela. Keď som zistila že mali twitcam, tak ma išlo poraziť. Ale potom ked som videla ako Harry povedal Hi Slovakia tak som si myslela že mi prestane biť srdce. :D strašne šťastná som bola :S

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tie pocity :) toto nás všetky spája a strašne sa mi to páči, ako nás dve Harryho slová vedia združiť :)

      Odstrániť
  10. Ja som odišla asi 5 minút pred začiatkom :D ešte som to aj zapnuté mala a čakala som :D no omrzelo ma to :D ale nevadí, dobrí ľudia to dali aj na Youtube :D Hi Slovakia potešilo asi každého :D teda okrem Čechov :D :D a inak mám na teba prosbu :D či by si si neprečítala niečo čo som napísala :D mal to byť iba nápad na poviedku a nakoniec som to napísala ja :D a tvoj názor by ma zaujímal :D ešte to tam nieje celé ale tak posledná časť niekedy príde :D http://borntobeme7.blogspot.sk/2012/08/deeper-in-love-1.html http://borntobeme7.blogspot.sk/2012/08/deeper-in-love-2.html ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D :D okrem Cechov, to hej :D :D normalne cista skodoradost ale tak im treba :P :D :D oni nikdy nebojuju aj za slovensko ale len Czech Republic Wants 1D a my vzdy tweetujeme Slovakia And Czech Republic Want 1D :) jasne, ked si nájdem cas, rada si ju precítam :)

      Odstrániť
    2. Moja ja ťa sklamem :D už bude asi iba jeden diel :) a koniec :) neviem ako to rozdelí, ale budú asi iba 3 časti :) už to je celé napísané... a hej ja som veľmi rada škodoradostná na stranu čechov :D :D ako nič proti nim, ale oni do nás pindajú viac ako my do nich...

      Odstrániť
    3. ved prave :D furt su "nadradenejsi" chodte do **** :D :D taka aspon na tu jednu sa tesim :) uzasne to je na blogu mas koment :)

      Odstrániť
    4. :D :D si ma pobavila :D aj ja ich tam často posielam :D a videla som komentár :) ďakujem :) aj keď ja som ešte stále opačného názoru :D ja písať neviem :D

      Odstrániť
    5. hrubo ale ... spamätaj sa!!! super to je a ten napad je bohovsky :)

      Odstrániť
  11. Keď to povedal skoro som umrela :)) Behala som po celom dome a kričala , jačala jak sprostá :) Myslím stále že umrem :))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. v ktorej je to casti?

    OdpovedaťOdstrániť