O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

pondelok 3. septembra 2012

Coincidence 18

Tak keď ste sa tak rozbehli s komentármi, mám tu pre vás darček, novú časť :) ( a k tomu poznanie, že veľa komentárov zaručuje rýchlo novú časť :P ) a ešte tu mám jednu info ohľadom Janoskians, no už som ju písala na blog, tak si ju prečítajte tu.


Vicky
V pondelok som sa ako zvyčajne nachystala do štúdia, kde chcela Naomi zobrať pár snímok nových vecí do katalógu. Obliekla som si obyčajné šortky a košeľu, ktorú som si na páse previazala. K tomu som doladila balerínky a do kabelky som nabalila potrebné veci.
Z izby som vyšla práve včas, keď sa ozvalo trúbenie auta pred domom. Opäť po mňa mal prísť Sebastian, keďže to mal po ceste. Vybehla som von a nasadla som. Letmo sa usmial, pozdravil mi a vydal sa na cestu. Tých pár minút bolo trápne ticho, až kým sme nedošli na semafor neďaleko štúdia. Vtedy sa ma opýtal:
„Vravela ti Sofia to o ...“
„Áno,“ prikývla som.
„Je v pohode?“ spýtal sa ustarostene. Bolo vidno, že mu je to naozaj bolo ľúto.
„Áno, je. Už si niekoho našla,“ usmiala sa.
„To som rád. Nechcel som jej ublížiť.“
„Chápem,“ prikývla som a vystúpila z auta, keďže sme práve zastavili na parkovisku. Mlčky sme vošli dnu a každý sa vybral svojou cestou. Pozdravila som Carlosa a usadila som sa na stoličku.
„Ako sa máš, moja?“ opýtal sa ma, zatiaľ čo sa mi hral s vlasmi.
„Žijem, dýcham,“ zasmiala som sa. „Ale nie, mám sa skvele. Všetko ide dokonale.  A ty ako?“
„Bolo aj lepšie,“ usmial sa nasilu.
„Stalo sa niečo?“
„Daniel odišiel,“ povedal smutne.
„Och, to je mi ľúto,“ odvetila som úprimne.
„Trošku aj mne, pretože som si naňho zvykol, ale prežijem to. Aspoň som single a môžem si užívať,“ zasmial sa a urobil taký smiešny gayovský pohyb. Zasmiala som sa a pokračovala som v debate. Daniel bol jeho priateľ, s ktorým býval už asi tri mesiace, no očividne to už skončilo.
Presunuli sme sa od neho ku mne a ja som sa mu sťažovala na nedostatok skúseností. Len mávol rukou a odbil ma slovami, že to práve príde v správny čas. Musela som sa usmiať a súhlasiť s ním. Na dobré sa oplatí čakať.
Keď som bola hotová, poďakovala som sa mu a šla som sa obliecť. Potom sme fotili pár snímkov z tohto outfitu a ďalších dvoch. Okrem mňa tam bola aj El a pár fotiek sme mali aj spolu. Po skončení sme sa šli prezliecť do šatne.
„Ďakujem ti,“ povedala odrazu.
„Čože? A za čo?“ nechápala som.
„Že sa ma na nič nevypytuješ a neprosíkaš ma, aby som ťa s nimi zoznámila,“ usmiala sa. Mne to ešte stále nedochádzalo.
„Na čo sa ťa nevypytujem?“
„Videla som na taške tvoj odznak 1D v ten deň, keď sme sa zoznámili. Veľa dievčat ma zahŕňa otázkami  o nich, akí sú, nejaké pikošky a podobne. A hlavne chcú, aby som ich zoznámila. A preto ti ďakujem, že nič také nerobíš. Je to od teba milé.“
„Nie je zač. Nechcela som ťa otravovať, pretože som si myslela, že už máš dosť tých šialených fanyniek tam vonku,“ zasmiala som sa.
„Tak to áno.“
„Ani mne by to nebolo príjemné, keby sa ma niekto neustále niečo vypytoval len preto, že s niekým chodím, takže som to nerobila ani ja.“
„A za to ti ďakujem. Si fakt milá.“
„Vďaka,“ uškrnula som sa a vrátila sa k prezliekaniu.
„Vieš, dnes po mňa príde Louis na aute, a mal by dôjsť aj Harry, tak ak by si chcela, môžem ťa zoznámiť. Mohli by sme ťa hodiť domov“ povedala odrazu. Prekvapene som sa na ňu pozrela, či to myslí vážne. Uvažovala som o tej ponuke a o našej konverzácii pred chvíľou.
„Je to od teba milé. Ďakujem, ale dnes nemôžem. Už som sa dohodla so Sebastianom, že ma odvezie on, tak možno nabudúce. Aj tak vás nechcem otravovať,“ povedala som.
„Si zvláštna fanúšička, no páčiš sa mi. Práve to, že nevreštíš ako šialená a nevrútiš sa nám do auta sa mi tak páči,“ usmiala sa. „Tak sa vidíme nabudúce. Maj sa.“
Zakývala som jej a sledovala ju, ako odchádza von. Premýšľala som o svojom náhlom rozhodnutí. Mala som na tanieri možnosť zoznámiť sa s Louisom a mojím sladkým Harrym a ja som ju odmietla. No napodiv neprichádzala žiadna sebaľútosť, žiadne výčitky. A to preto, že som vedela, že som si tým získala Eleanor a mala som aj bližšiu šancu k chalanom. Načo by mi bolo zoznámenie, keby sme sa už v živote nevideli. A takto som mala otvorenú cestičku do 1D family.

Streda
„Tak čo? Pripravená na stretnutie s Hesom?“ opýtala sa ma Sofia.
„Ani nie. Som neskutočne nervózna. A ešte sa navyše musím umyť, obliecť a nalíčiť. Mám pocit, že nič nestíham,“ povedala som, zatiaľ čo som si holila nohy. Sedela som na vani v kraťasoch a tielku a Sofia hneď vedľa mňa.
„Neboj, to zvládneš. Believe, pamätáš?  A dopadne to skvele, uvidíš.“
„Hádam áno. No aj tak som nervózna a keď vkročím do parku, 5-krát sa to znásobí,“ vzdychla som si.
„To bude dobré. Keď sa uvidíte, hneď to opadne,“ usmiala sa na mňa povzbudzujúco.
„Okey, idem sa umyť, tak poprosím von,“ zahlásila som, keď som sa doholila. Len čo šla do svojej izby, zamkla som sa a vošla som do vane. Poriadne som sa vydrhla a voňavučká som vošla do izby obkrútená v uteráku.
Zo skrine som si vybrala kraťasy s károvanou košeľou a na nohy som si vzala sivé Vansy. Spokojná s výzorom som podišla k zrkadlu sa upraviť. Len jemný make-up, nič výrazné. Nechcela som, aby si myslel, že som sa príliš vyparádila. Len obyčajná letná prechádzka.
Keď som bola hotová, zaklopala som Sofii na izbu. Otvorila mi a pohľadom zhodnotila môj výzor.
„Skvelé! Pekné a pritom prirodzené. Dobrý výber,“ pochválila ma. Darovala som jej široký úsmev a zbehla som dolu schodmi. Vybehla som von z domu a po chodníku som trielila k Hyde Parku, ktorý bol pešo vzdialený asi 15 minút.
Cestou som sa neubránila myšlienkam na neho a na najbližšie minúty, možno hodiny, ktovie. Cez prechod som šla len podľa zvuku semafora a nečudovala by som sa, keby ma zrazilo nejaké auto vďaka mojej nepozornosti, no našťastie sa nič také nestalo.
Prešla som posledný semafor a kráčala som krížom cez park. Medzitým som sa pozrela na mobil a skontrolovala som čas. O 5 minút tri. Stihla som to aj s predstihom. Vošla som na most a všímala som si každú chlapčenskú postavu, ktorá tam bola. Netušila som, či je medzi nimi aj on.
Zastavila som priamo v strede a oprela som sa čelom k zábradliu. Pohľad som uprela do diaľky pozorujúc kačky a labute na jazere. Minúty plynuli a nikto nechodil. Teda aspoň mne sa to zdalo ako minúty, no keď som pozrela na mobil, zistila som, že je ešte len o dve minúty tri. Pozrela som sa na svojobraz vo vode, keď mi odrazu niekto položil ruku na plece. Prirodzene som sa preľakla a prudko som sa otočila. A tam stál ... 

46 komentárov:

  1. WAUU! skvelé :) juchú konečne sa stretnú!! teším sa na ďalšiu :DD tá bude až zajtra, či ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vdaka :) ako to tak vidim, tak mozno aj dnes, lebo tu je tolko komentarov, ze uz ked som slubila, tak ju dam :P

      Odstrániť
  2. Supeer ako vzdy :) uz nech je dalsia cast :*))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mrs.CourtneyStyles3. septembra 2012 o 19:27

    Vsetci cakaju ze tam bude stat Hazza ale ako ta poznam bude tak niekto uplne iny koho by sme vobec necakali :D joj nech uz je nova cast :D napinas napinas ale my sa to ajtak dozvieme :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D :D vdaka ... a mozno budes prekvapena :P

      Odstrániť
    2. Mrs.CourtneyStyles3. septembra 2012 o 21:26

      Alebo si cakala ze si budeme mysliet ze tam pride niekto iny tak si to dala tak ze tam Hazza naozaj pride :D lenze aj nato sme ti prisli :DD sme vzdy o krok dopredu :D ibaze by si vedela ze vieme ze ty vies ze my vieme ze nas chces len nachytat ze Hazza to naozaj nebude a tak to das tak ze to on nakoniec nebude ale bude to niekto iny :D
      P.S. dufam ze tento koment pochopis lebo ja sama som sa stratila ked som to pisla :D

      Odstrániť
  4. Aaaaaa! :D som začala kričať pri vete "...a mal by dôjsť aj Harry" no potom že aha, nič :D no aj tak ten koniec! :) Teším sa na ďalšiu, som zvedavá ako sa to vyvinie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. my uvidíme! :D ty to vieš! :D truuba :/ aj ja to chcem vedieť :D

      Odstrániť
  5. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daleeeeej take to nechas?nieeeeeeeeeeeeeeeeee daleeeeeeeeej :D kedy bude dalsia? prosiim daj este dnees plosím(smoutne koukaam) plosííím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nie nie nie nie nie nie nie nie nie nie nieeee..toto mi nemožeš urobiť .. prečo? .. :D čím som si to zaslúžila ? .. :OO :))) :D:D a je too úúúúúúúchvatnéé ako vždy :)) úžasné perfektné :D nádherné :D vynikajúco fanstasticke :D juuuuj je to neskutočne super :) ja ťa tak zbožňujém :) ale kebyže je dnes ďalšia časť bola by si najmilovanejšia osoba v mojom živote :))) vážne :)) píšeš tie najúžasnejšie poviedky :) časti :) všetko :) proste úúúžas :) zase veľa kecám .. no nič :D zhrniem to :D je to fantázia znova :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. super ako vždy :) dáš dnes ešte jednu? prosíííííííím *psie oči* :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. úplne superné :D next please ! :)*

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Harry :) Harry :) prosím ďalšiu :) chcem vedieť ako to dopadne :) pekne prosíím smutne koukáám :D super ako vždy :) máš môj veľký obdiv dievča, že takéto niečo stvoríš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Bože ako ja zbožňujem to, ako píšeš :) úplne dokonalé :) a inak ak sa ti páčil ten nápad na poviedku, kľudne si ho zober :D ( v tvojom podaní by to bolo ešte lepšie) hento aj tak nikto nečítal :D a ja nemám čas aby som písala dlhšie príbehy :D maturita volá a mňa ide šlahnúť a to je len 3.september :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem krasne :) uvidime, ci este budem pisat s 1D :) a napad bol fakt uzasny :) a drzim palce k maturite :)

      Odstrániť
    2. Na tvoje príbehy si čas nájdem aj tak :) a nech sú aj bez 1D :D vôbec mi to vadiť nebude :)

      Odstrániť
  11. super :) je to :) a inak úžasne píšeš:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. supeer to jee ... neviem sa dočkať ďalšej čast :)... sa sem preklikávam asi každých 5 min. keď som na nete..a furt pozerám či tu niečo nepribudlo :) ...

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krasne ! :) teším sa na ďalšiu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  14. prosímeee ešte jednu :)) velmi velmi prosíme ..prvý den školy .poteš náás :DD -Klaudia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Úplne parádna časť! :) WOW teším sa na ďalšiu :) máš úžasný talent! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Niekto sa mu heckol na nick a bude sa tváriť ako Hes/Harry?? A inak zas paráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. inak to by nebol zly napad :D ale uz mam casti napisane takze by som musela vsetko menit :)

      Odstrániť
  17. Táto časť má viac komentou ako tá pretým, takže ešte 1 by velmi potešila, lebo nie som si istá či do zajtra prežijem.. :/ a inak skvele! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem :) dala by som, strasne rada, ale oco ma vyhodil z pc, len na mobile pisem :(

      Odstrániť
  18. Supeer časť!! :):):) ..tešíím sa na ďalšiu!!! Kedy bude? Dnes,PROSÍM!!! Lebo ja nezaspím!!...:D

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Super časť D. prosííííííííííííííííím ešte dnes daj jednu :) prosíííííím :D Pozri koľko tu máš komentárov :D

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ano konevne sa stretnu dockala som sa jo cast je uzasna tesim sa na dalsiu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Napínavé skvelé ! Ty nás naťahuješ :Dsom zvedavá na ďalšiu časť :)

    OdpovedaťOdstrániť