O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

štvrtok 21. marca 2013

Irresistible 51


Po prílete naspäť do Anglicka sa vrátil život späť do starých koľají. Chodila som do práce, stretávala sa s Niallom, prechádzala sa po meste a trávila čas doma.
Pred sviatkami sme sa rozlúčili s chalanmi, ktorí sa pobrali k svojim rodinám a Niall prišiel ku mne. Sprvu síce chcel, aby sme sviatky strávili u nich v dome, no napokon som ho presvedčila, že u mňa to bude lepšie.
A tak sme nakúpili dekorácie, vyzdobili celý byt a na 24. decembra sme ako praví Íri vybrali do baru. Nebolo tam síce veľa ľudí, no to nám nevadilo. Výborne sme sa zabavili, s mierou sa opili a po polnoci sme zamierili domov.
Ďalší deň ráno sa s miernou bolesťou hlavy pripravoval moriak a ostatné chody a po jedle sme si sadli pred telku a zapozerali sa do akéhosi filmu o Vianociach. Po skončení vytiahol Niall svoj darček a podal mi ho.
„Čo je to?“ začudovala som sa, keď som držala v rukách ľahučkú škatuľku.
„Otvor a uvidíš,“ uškrnul sa a tak som rozviazala mašľu a zdvihla vrch. Vnútri bolo množstvo drobností. Zaradom som ich odtiaľ vyťahovala a našla som krásny prívesok so srdiečkom a našou fotkou vnútri, živý štvorlístok, ktorý pre mňa znamenal veľa nielen kvôli šťastiu ale aj samotnému Írsku, album môjho Bruna Marsa aj s venovaním a pár iných vecí.
No najviac ma zaujal poskladaný papier na dne. Opatrne som ho vybrala a otvorila ho, aby som sa mohla pozrieť, čo je vnútri. Na vrchu stálo ozdobným písmom napísané You Make Me Smile. Zvedavo som sa pozrela na Nialla, čo to je, no on len kývol, nech čítam a tak som sa do toho pustila.

You're better then the best
I'm lucky just to linger in your light
Cooler then the flip side of my pillow, that's right
Completely unaware
Nothing can compare to where you send me,
Lets me know that it's ok, yeah it's ok
And the moments where my good times start to fade

You make me smile like the sun
Fall out of bed, sing like a bird
Dizzy in my head, spin like a record
Crazy on a Sunday night
You make me dance like a fool
Forget how to breathe
Shine like gold, buzz like a bee
Just the thought of you can drive me wild
Ohh, you make me smile

Even when you're gone
Somehow you come along
Just like a flower poking through sidewalk crack and just like that
You steal away the rain and just like that

You make me smile like the sun
Fall out of bed, sing like a bird
Dizzy in my head, spin like a record
Crazy on a Sunday night
You make me dance like a fool
Forget how to breathe
Shine like gold, buzz like a bee
Just the thought of you can drive me wild
Ohh, you make me smile

Don't know how I lived without you
Cuz everytime that I get around you
I see the best of me inside your eyes
You make me smile
You make me dance like a fool
Forget how to breathe
Shine like gold, buzz like a bee
Just the thought of you can drive me wild

You make me smile like the sun
Fall out of bed, sing like a bird
Dizzy in my head, spin like a record
Crazy on a Sunday night
You make me dance like a fool
Forget how to breathe
Shine like gold, buzz like a bee
Just the thought of you can drive me wild
Ohh, you make me smile

„To ... to si písal ty? Pre mňa?“ šepla som dojato.
„No, tak nejak,“ pokrčil plecami Niall.
„To je ... dokonalé!“ zvolala som a hodila sa mu okolo krku. Vášnivo som ho pobozkala, a keď som sa po chvíli odtiahla, položila som škatuľku na stolík a odbehla som do izby, kde bol schovaný môj darček.
„Teraz ty,“ usmiala som sa a podala som mu škatuľku.
„Vieš, že si mi nemusela nič kupovať,“ prekrútil očami a začal rozbaľovať. Keď otvoril veko, na vrchu bola krabička od prsteňa položená na čiernej saténovej šatke. Zvedavo ju vybral a otvoril. Vnútri sa nachádzalo zelené brkátko s našimi menami, pretože som mu chcela darovať niečo pamätné, a taktiež album od Micheala Bublého aj s venovaním, ktoré som vybavila v štúdiu časopisu.
„Páni, je to krásne,“ povzdychol si a objal ma. „Aj tá šatka.“
„Tá šatka nie je na nosenie,“ zasmiala som sa. „Ukáž,“ natiahla som sa po ňu a postavila sa za Nialla. Zaviazala som mu oči, aby nič nevidel a chytila som ho za ruku. Opatrne som ho viedla do mojej izby a pri dverách som ho zastavila.
„Teraz chvíľku čakaj,“ riekla som a rýchlo som dokončila posledné úpravy môjho daru. Keď bolo všetko hotové, postavila som sa vedľa Nialla a rozviazala som mu šatku na očiach.
„Tadááá.“
„Wau,“ zvolal Niall, keď uvidel krásne vyzdobenú izbu osvetlenú miliónom sviečok. Pozrel sa na mňa a v očiach mu žiarili iskričky z plameňov sviečok v izbe, no taktiež v nich bola vášeň. Vedel presne, kam má tento darček dospieť. Pomaly ku mne podišiel a nežne ma pobozkal.
„Je to krásne,“ šepol.
„To ešte nič nie je,“ usmiala som sa a ovinula som si ruky okolo jeho krku. 


P.S. tu je link na pieseň, keby ste chceli  → You Make Me Smile

17 komentárov:

  1. krasnucka cast:) som velmi zvedava co sa stane dalej:) tesim sa na dalsiu cast:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. rozplývam sa pri takýchto romantických častiach ! :) <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Úžasná časť :) a tú pesničku zbožnujem <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásna časť :) tie sviečky aww :D škoda že taká krátka :(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krátka ale výstižna :) thumb up :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je nádherné :')

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Veľmi krásne :) strašne sa teším na ďalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nadherné miluju tyti části a miluju tento příběh je to úžasné :) už se moc těším na další :)

    OdpovedaťOdstrániť