O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

pondelok 17. júna 2013

Day 3

Téma: Tvoj názor na drogy a alkohol.

   Mohla by som klamať, aká som svätá a že som v živote nič nemala. No nebudem. A dúfam, že to nečítajú fotrovci :D Ak keď i tak si myslím, že vedia svoje.
   Alkohol. Pre niekoho návyková látka, pre mňa nápoj do zábavy. Netvrdím, že pijem ako duha a na nič iné nemíňam. To nie. Je veľa večerov, kedy som triezva. No občas si dám aj nejakú tú vodku či tequilu, na zlepšenie nálady či na uvoľnenie. Priznám sa, raz som sa spila ale poriadne, na moje pomery, no všetko som si pamätala a ani mi nebolo zle. V ten večer sa toho udialo strašne veľa a radšej na to nespomínam, pretože to bol asi najhorší večer môjho života. A to nie len kvôli alkoholu.
   Drogy. Tu by som asi začala aj cigaretami, keďže ich osobne priraďujem k drogám. Nenávidím ich. Nechápem, čo na nich ľudia vidia, no na druhej strane to hovoria aj abstinenti o alkohole. Nikdy som cigaretu v ústach nemala, a ani neplánujem. Na jednej strane preto, že sa mi to hnusí, no na druhej strane sa aj bojím, že keby som to skúsila, zachutilo by mi to a tým by som porušila všetky svoje zásady. Niekedy som nenávidela aj ten dym, no za tých pár rokov, čo chodím do barov som si na to dosť zvykla. 
   A k drogám ako takým. Marihuanu som povedala, že raz v živote vyskúšam, no nie v najbližšej dobe. A taktiež by som chcela ochutnať koláčiky v Holandsku :D No inak som proti. Tvrdé drogy sú to najhoršie, čo môže ľuďom vziať život ako taký, nemysliac len smrť. A po tom, čo sme v škole mali prednášku priamo od človeka, ktorý bol niekoľko rokov závislý na heroíne a pervitíne, tak to u mňa platí dvojnásobne. Z toho, čo som počula, to nikdy v živote nechcem zažiť a neprajem to ani nikomu inému, lebo stavy, ktoré všetky tie drogy spôsobujú, nie sú dobré k ničomu.
   Dnes som akurát pozerala na Anti-Illuminátoch, čo spôsobuje pervitín → obr. vpravo. Toť sio k môjmu názoru. Samozrejme, očakávam vaše názory na túto tému a ak by ste náhodou chceli vedieť príbeh toho chlapa, píšte do komentára. Možno to pridám.
   O, a dúfam, že vám to nepríde trápne, otravné alebo neviem ako hlúpe, no len som sa chcela zmieniť ešte k prvému dňu, že to už o mne neplatí a od soboty som šťastne zadaná :) A nie je to ten, o kom som v tom článku písala. Chvalabohu :) 

10 komentárov:

  1. Takže názor k alkoholu? :) abstinent :) raz som vyskúšala len na jazyk vodku, ale hnusí sa mi to :) cigarety? skúsila som to ako mladšia keďže vtedy som bola v partii s ľuďmi, ktorí boli o minimálne 15 rokov starší :) ale hnusí sa mi aj to :) a drogy, tie som neskúšala a skúšať nemienim je to hnus :) vážne? :) tak to ti blahoželám a držím prsty, aby ti to čo najdlhšie vydržalo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Blahoželaaaam :) dobre, teraz úprimne, kto kedy alkohol nevyskúšal ?? :D aj ja som skúšala, celkom mi chutí, ale moja zásada je že piť až po osemnástke !! A cigarety a drogy. Jedno veľké FUJ !! Ja nechápem ako môže niekto taký hnus do seba dať. Fuj do prdele :D ja len nechápem ako môže niekto takto sprzniť svoje telo. Našu svätiňu si máme vážiť a nie ju kaziť. Hnusí sa mi to a neplánujem ani nič takého vyskúšať, až na zelenú rastlinkuuu :P samozrejme aj holandské koláčiky :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. takze sme na tom uplne rovnako :D ja som tiez skusala az po 18-ke alko :D

      Odstrániť
  3. Jej, Gratulujem :)A môj názor na alkohol a drogy ??Myslím, že v mojom veku vyskúšal asi každý alkohol (pripomienka ,je mi 17) Ak sa priznám , ja som sa ešte ako tak nespila :D vďaka bohu :D a myslím , že sa dá zabaviť aj bez alkoholu, ale niektorý ludia to nevedia :) a priznám sa , že nerada pijem lebo môj ujo bol alkoholik a to čo on zažíval by som nechcela zažiť, tak sa alkoholu vyvarujem a pijem iba príležitostne :) A čo sa týka drôg?? Nenávidím ich!!! Je to asi najhoršie svinstvo aké môže byť :) V škole sme mali o tom strašne veľa prednášok a pod. a viem , ýe by som s tým nikdy nezačala :D A Písala si aj o fajčení :) Prvú a vlastne aj poslednú cigaretu som mala v 14 rokoch :) Kamoš ma raz na to naviedol, tak som to skúsila :D Už po prvom súste mi to nechutilo, ale kamarát ma furt podpichival, aby som si ešte potiahla a skončilo to tak , že ma rodičia načapali :D A dalej som už v tom ani nepokračovala :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) to je len dobre ze ta nacapali :) a jasne ze sa da zabavit aj bez :D :D

      Odstrániť
  4. Na začiatok gratulujem dúfam že k príjemnému vzťahu :D :D a pokiaľ ide o drogy v ústach som mala len raz cigu pre problémy (nebudem to tu vykladať).Bolo to hnusné čudujem sa fajčiarom čo je na tom také "super"..A alkohol taktiež to nie je nič extra super ale ak je to len raz za čas a nejaka party prečo nie.Ja sama alkohol nepreferujem nehovorím že som svätica a nenapijem sa ale nakoľko mám len 14,nejako ma to ani neláka.Podľa mňa nejde o to že to nesmieš ochutnať ide o to že treba vedieť kedy prestať pravdaže s ochutnávaním :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne :D :D hranice su najdolezitejsie :) a ďakujem

      Odstrániť
  5. to by ste tu mali všetci vedieť, že cigarety ani chutiť nemajú... -_-

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Takže ja tu asi budem odlišná ��fajčím už asi 3 roky a niežeby mi to prinášalo nejaké uspokojenie, ale už sa dá povedať že som závislá na cigaretách. A čo sa týka marihuany a podobne skúsila som pár druhov marihuany len pre zábavu na akciách. Na ten zážitok nezabudnem. Určite vás nebudem nejako ovplivňovať mojimi názormi pretože každá jedna z vás má zdravý rozum a vlastne vás obdivujem za vašu sebakontrolu.
    Inak píšeš perfektne, máš veľký talent a aj keď som sa k tvojím príbehom dostala dosť pozde od tvojho písania , neprestávaj tvoje ciele sa určite splnia a držím palce.-M

    OdpovedaťOdstrániť