O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

pondelok 24. júna 2013

Day 5

Téma: Okamih, kedy si premýšľala o samovražde.

Toto bude dosť krátky článok. Odpoveď je nikdy. Určite sa v mojom živote vyskytli zlé okamihy, no nikdy to nebolo natoľko zlé, aby som premýšľala o samovražde. Už len kvôli mojim blízkym či priateľom by som to nedokázala spraviť. Jediné, čo je blízko tomuto, tak ma zaujímalo, kto by prišiel na môj pohreb, no i tak by to asi neznamenalo nič, keby to bolo predstierané, a tak som sa sústredila na pozitívne veci a žijem svoj život najlepšie, ako môžem. :)

6 komentárov:

  1. tak to ti gratulujem, nie všetci sme takí silní aby sme sa o to nepokúsili :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som premýšľala veľakrát...dokonca som mala stavy že som sa snažila udusiť alebo tak ,ale nikdy som to nedokázala, už len kvôli pudu sebazáchovy...ale už len pri uvažovaní som vždy nakoniec tú možnosť zavrhla kvôli ľudom ktorým na mne záleží...a tieto stavy nemávam chvalabohu často...ibe keď mám pocit že sa mi celý svet rúti a nemám pri sebe nikoho...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pravdu? premýšľala som :) ale od kedy som videla film The secret cely život sa mi zmenil :) a nemala som deň keď som nebola šťastna :) všetko je ine :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. presne takýto postoj mám aj ja :) nikdy som o samovražde neuvažovala, vždy som si hovorila, že veci sa dajú do poriadku

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľa kráát a stále o tom premýšľam ja si nežijem prave najružovejšie(viem sú ľudia ktorý to majú x-krát horšie) a preto som už niekoľkokrát porezala ruku a jazvy ako inak mi stále pripomínajú aká som zbytočná.Prááve s rezaním a a ďalšími vecami ktoré nemusia ľudia vedieť som prestala vďaka Vám Directioners ♥ a One Direction ♥.Vy ste začali hovoriť že som krásna atď..Big thanks ♥
    PS:Rezaním som nič nevyriešila ak niekto rozmýšľal nad rezaním !STOP! Radšej sa usmejte a serte na to všetko čo Vám ubližuje vždy sa najde niekto kto Vás má rád :D (Hlboko sa ospravedlňujem za nadávky)

    OdpovedaťOdstrániť