O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

sobota 31. augusta 2013

Day 17

Téma: Tvoje úspechy a neúspechy za posledný rok.


Fuuu, tak nad týmto mi treba porozmýšľať lebo si pomaly ani celý rok nepamätám :D začnem ten rok od septembra 2012 :)

Úspechy:
 - zvládnutie ďalšieho ročníka na tej prekliatej škole, heh :D
 - perfektná oslava 18-tich narodenín, ktorú som vôbec nečakala
 - vodičák v rukáve na prvý pokus + ešte som nikoho nezrazila :P hehe
 - konečne viem, akú chcem budúcnosť
 - zistila som, kto mi je ozajstným priateľom a kto sa naňho iba hrá
 - mám úžasné čitateľky, ktoré zbožňujem najviac na svete ;-)
 - konečne mám brigádu :)
 - konečne som sa preniesla cez my crush :P užívam si voľnosť a je mi fajn
Neúspechy:
 - nedostala som sa na leto do Anglicka :/ asi môj najväčší neúspech, ktorý ma zožiera
 - stratila som vtedy najlepšiu kamarátku pre niečo, čo som si myslela, že je správne, potom na seba nadávala, že čo som to spravila ale teraz už viem, že to jednak bolo s dobrým úmyslom a jednak to bolo správne rozhodnutie a tá kamarátka bola falošná, takže teraz neviem, či to radiť medzi neúspechy
 - druhá polovička leta mi nevyšla práve tak, ako som plánovala, no na druhej strane to nebola katastrofa ako minulý rok :D
 - ešte stále nemám peniaze na Bruna Marsa :P ale oni budú, som si tým istá
 - som lenivá a môj trojmesačný plán do plaviek veľmi nevyšiel :D ostal z neho mesačný :D ale teraz mám ďalší do šiat na stužkovej :D uvidíme, či vyjde

 to je asi všetko :) aj keď sa stavím, že som na niečo zabudla, no asi to potom nie je tak podstatné :) a taktiež chcem počuť o vašich úspechoch a neúspechoch :) luv ya :3 

1 komentár:

  1. Fúha je to v podstate dosť ťažke :D ale úspechy, že som konečne pochopila, že nie vždy sa vyplatí byť dobrá :) a že ma absolútne nemajú trápiť názory iných je to predsa môj život :)..a na ďalšom úspechu začínam pracovať od septembra :D ked zvládnem získanie ekonomického certifikátu a že som sa dostala práve ja na prax do Nemecka :) No na ten najväčší úspech čakám (že sa mi podarí získať chlapca, ktorého tak ľúbim :)) A neúspechy toho roku to povedať ani neviem pretože všetko mi vychádzalo ako som chcela až na toho dokonalého chlapca :) ale možno len to že som bola priliš leniva na to aby som cvičila :D A že v lete som sa nedostala do Londýna, no na rok to hádam vyjde :) takže toľko :)

    OdpovedaťOdstrániť