O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

nedeľa 15. septembra 2013

Love Me For Me 31

nech sa páči, ďalšia časť, no predtým, než začnete čítať - súrne potrebujem vašu POMOOOOOOOC!!! :) objednávam si z internetu šaty na stužkovú a neviem sa rozhodnúť pre farbu ... dám na stranu aknetu a ocenila by som, keby ste sa zapojili .. veľmi mi na tom záleží :) ak chcete, môžte aj komentár, ale nedávajte aj aj, aby som v tom mala prehľad, vďaka :) a ešte jedna maličkosť, potrebujem si tie šaty objednať do zajtra rána ... šaty sú tieto napravo od textu a možnosti farieb mám tieto: Pearl Pink, Red, Grape a Royal Blue. Dám vám tu ukážku materiálu aj nejaké iné šaty v tej farbe :) A teraz môj komentár k farbám:
1. Grape - tmavofialová, páči sa mi ten kontrast aj farba je pekná.
2. Pearl Pink - veľmi sa mi páči tá farba, no evokuje vo mne dievča, zdá sa mi, že omladzuje a skúr pôsobí tak jemne a nevinne. Taktiež tie šaty sú vzadu dlhšie a tak by sa mi dosť špinili a toho sa bojím. 
3. Royal Blue - kráľovská modrá, taktiež sa mi páči kontrast s tou striebornou a aj farba sa mi veľmi páči. 
4. Red - táto farba sa mi neskutočne páči. Jednak preto, že si ju na tých šatách predstavovať nemusím, lebo už sú v tej farbe sfotené a jednak preto, že skúr pridáva na veku. Červená je farba lásky a vášne a príde mi neskutočne sexy. Pripadala by som si v nej ako dračica a to mi lichotí :D jediným problémom sú pery... k tejto farbe mi pasuje jedine červený rúž, či už svetlý alebo tmavý a mne červená (najmä taká sýta, svetlú som ešte neskúšala) na perách veľmi nepristane ... potom druhou alternatívou by bol len priesvitný lesk


1. Grape

2. Pearl Pink

3. Royal Blue

4. Red


Ashley
Sedela som na gauči a premýšľala som o Natovi, ako zvyčajne. Náš rozchod nebol nič iné než hlúpa hádka a nedorozumenie, no on to vyslovil ako prvý a ja som mala svoju hrdosť, takže som neplánovala ísť za ním a prosiť, aby sme sa dali dokopy. Síce mi chýbal, a to veľmi, no bola som príliš pyšná.
Ako som tak o tom premýšľala, ozvalo sa klopanie na dvere a ja som, nečakajúc nikoho, zaskočene vstala z gauča. Otvorila som dvere, no osoba, ktorá stála za nimi, ma šokovala natoľko, že som zízala s otvorenými ústami a vypleštenými očami a nezmohla som sa na slovo.
„Ahoj,“ ozval sa nervózne a čakal na moju reakciu. Hlavou mi lietalo snáď milión myšlienok naraz a ja som uvažovala, čo mám robiť. Napokon som si uvedomila, že s ním vlastne „chodím“ a tak by som svoju rolu mala hrať, aj keď ho vidím prvýkrát v živote.
„Ahoj, Louis. Ideš ďalej,“ usmiala som sa a pustila som ho dnu. Mlčky okolo mňa prešiel a ja som za ním zavrela dvere. „Ako bolo?“ opýtala som sa, pretože som si spomenula, že Zoey spomínala niečo o jeho pracovnej ceste.
„Nemusíš sa pretvarovať. Všetko už viem,“ prevrátil očami a sadol si na gauč. Ja som len ostala zamrznuto stáť a nevedela som prísť na to, čo by som v takejto situácií mala robiť.
„Pozri, ide o to, že som bol práve za Rogerom, no on nám „rozchod“ nepovolil, pretože sme podpísali zmluvu, takže to musíme naďalej hrať,“ povedal a ja som ešte stále nevedela, čo mám robiť.
„Takže si sa prišiel spýtať, kde nájdeš Zo?“ spýtala som sa.
„Nie, prišiel som za tebou. So Zoey je koniec a bude ľahšie to hrať s ozajstnou Ashley ako s ňou.“
„Počkať, vy ste sa rozišli?! Prečo?“ zvolala som.
„Pretože mi po celý čas klamala a ja sa jej nedokážem pozrieť do očí bez toho, aby ... to je vlastne jedno. Nemusím ti tu vysvetľovať svoje dôvody. Chcel som len dohodnúť podrobnosti nášho mediálneho vzťahu.“
„Aha,“ odvetila som zmätene a on pokračoval.
„Navrhujem, aby sme sa stretli zhruba každý druhý deň a šli spolu niekam na verejnosť. To by malo stačiť. O 4 mesiace nám aj tak začína turné, takže to bude ešte menej.“
„Prosím ťa, neviň za to Zoey. To ja som si ju našla, aby mi robila dvojníčku, to ja som nechcela, aby o tom niekto vedela a to ja som jej zakázala ti niečo o tom povedať. A až príliš neskoro som si uvedomila, aká som bola hlúpa, pretože ona ťa ľúbi a neskutočne trpela, keď ti nemohla povedať pravdu.“
„Keby chcela, tak mi to povie a nik jej v tom nezabráni.“
„Zmluva áno. Podpísala ju a v nej boli určené všetky podmienky. Bez môjho súhlasu nemohla prezradiť nikomu nič.“
„To nemení nič na tom, že mi klamala ... no to je jedno. Neprišiel som sem preto, aby si za ňu orodovala. Ak súhlasíš s mojím návrhom, tak už pôjdem. Jediné, čo mi treba, je tvoje číslo, ale to mi môžeš dať aj večer. Tak o 7 v Hyde parku,“ odvetila odišiel skôr, než som si stihla uvedomiť, čo hovorí. Bola som z toho všetkého v takom šoku, že som na pár minút len mŕtvo civela do steny a nedokázala som ani len myslieť.
Musím to napraviť. Všetko je to moja chyba a oni dvaja by za to nemali pykať. Už to chce len vymyslieť plán, pomyslela som si a s týmto predsavzatím som začala premýšľať.

Zoey
Len čo som sa vrátila na internát, rýchlo som vybehla do svojej izby. Cestou som chcela zostať nepovšimnutá, no Adam, ktorý stál neďaleko, ma zbadal a volal za mnou. Tvárila som sa, že ho nepočujem a utekala som hore schodmi, no ani moja ignorácia mu nezabránila nasledovať ma.
„Zoey, no tak otvor! Viem, že si tam,“ klopal vytrvalo na dvere a ja som stratila trpezlivosť a šla som otvoriť. Len čo ma zbadal s červenými napuchnutými očami a rozmazanou špirálou, vedel, že sa niečo stalo. V momente som sa ocitla v jeho náručí a to ma opäť rozplakalo. Pritúlil si ma k sebe tuho a upokojoval ma. Len čo mi vyprchala aj tá posledná zásoba sĺz a nahradila ju strašná bolesť hlavy, mierne som sa odtiahla a so slabým úsmevom som povedala:
„Ďakujem ti.“
Uhla som sa nabok aby mohol prejsť do izby a zavrela som za nami dvere.
„A teraz vyklop, čo sa stalo,“ pozrel na mňa súcitne Adam.
„Rozišli sme sa,“ šepla som s obrovskou bolesťou v hrudi a posadila som sa na posteľ vedľa neho. „Presvedčila som Ashley, aby som mu mohla povedať pravdu.“
„Ach jaj,“ povzdychol si Adam a pritiahol si ma k sebe. „Určite potrebuje len čas, aby to strávil.“
„Nemyslím si,“ riekla som pochybovačne, no nechala som Adama, nech ma objíma, pretože teplo ľudského tela a pochopenie bolo teraz to hlavné, čo som potrebovala.
Po chvíli, ktorá mi pripadala taká krátka ako stotina sekundy sa Adam pomaly odtiahol a súcitne na mňa pozrel.
„Lepšie?“
„To nebude ešte dlho,“ odvetila som a on len prikývol.
„Tak to ťa potom musím priviesť na iné myšlienky. V škole stíhaš všetko?“
„Áno? Prečo?“ zamračila som sa nechápavo.
„Či nepotrebuješ doučovanie,“ zaškeril sa Adam a ja som ho priateľsky buchla do ramena.
„Nie, nepotrebujem,“ usmiala som sa mierne.
„Tak čo keby sme skočili a nákupy?“ navrhol rozžiarene.
„Nemám za čo nakupovať,“ pokrčila som ramenami.
„Tak budeš len skúšať a spravíš mi módnu prehliadku. Uvidíš, že sa budeš cítiť lepšie.“
„Tak dobre,“ súhlasila som napokon. „Ale najprv sa musím trošku upraviť.“
„Ja počkám. Máš času koľko len chceš,“ mávol rukou a našpúlil pery, čo ma neskutočne rozosmialo, pretože hoci bol Adam gay, správal sa ako úplne normálny chalan. Teda ... až na to, že zbožňoval nákupy a kaderníctvo.
„Tak sa teda idem prichystať,“ usmiala som sa, čo bol môj prvý prirodzený úsmev, odkedy som odišla od Louisa. Následne som sa zatvorila v kúpeľni a začala som zdĺhavú procedúru skrášlenia.

Louis
Len čo sa za mnou zatvorili dvere na Ashleyinom byte, opäť ma naplnila bolesť. A hoci som vedel, že to, čo spravila Zoey nebolo voči mne fér, nemohol som si pomôcť ju neľúbiť. A taktiež tomu pomáhal aj fakt, že to nebola všetko jej vina. No aj napriek tomu som nehodlal ísť za ňou a tak skoro jej odpustiť. Až príliš to bolelo.
Odviezol som sa domov a ľahol som si na gauč. Zvyšok večera som strávil skúmaním stropu v mŕtvolnom tichu a premýšľal som nad všetkými udalosťami, ktoré sa udiali. Krátko pred siedmou som vstal a opäť som zišiel k autu. Odviezol som sa do parku, kde som poctivo čakal na Ashley a prial som si, aby sa nič za posledné mesiace nebolo stalo.
No potom som si uvedomil, že by som Zoey vlastne nikdy nestretol a pri tom pomyslení ma zabolelo v hrudi. Teda, viac, ako bola tá permanentná bolesť zo zrady. Musel som si priznať, že ju stále ľúbim a tak skoro sa to ani nezmení. 

9 komentárov:

  1. Úžasná časť. Úprimne povedané takúto reakciu Ash som nečakala. Čakala som že sa z nej vykľuje mrcha ktorá bude chcieť zbaliť Louisa .
    Čo sa týka tých šiat vybrala by som si tie červené.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. skvele skvele please hned dolsi :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hneďa ďalšiu ! :D je to uuužasne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak tie saty : grape, alebo red. Ale asi skôr tie cervené.
    A k casti : Je úzasná ako vzdy. Ashleynou reakciou si ma priemne prekvapila a celá táto cast bola dokonalá. Tesím sa na dalsiu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Oni budu spolu! Musia! Ashley to nejako da aj so zoey a louis pochopi vssetko! Anooo :3. Aj ja chcem gay kamosa no tak :( :D a saty vo farbe grape. Alebo cervene. No myslim ze cervenych siat bude vela, grape je taka vynimocna nie ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. On išiel za Ashley ? Ja ho zabijem :D ale nie fakt úžasná časť. :) musia byť spolu!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tušila som, že pôjde za Ashley. Dúfam, že to Ashley medzi Zoey a Louisom nejako vyrieši lebo oni dvaja musia byť spolu. Teším sa na pokračovanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Neviem či tu všetkým preskočilo alebo čo ale tie grape šaty sú hrozné. Pearl pink sú nádherné

    OdpovedaťOdstrániť