O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

nedeľa 12. januára 2014

Day 30

Téma: Tvoje úspechy a neúspechy za posledný mesiac.

Tak medzi asi môj najväčší úspech za posledný mesiac patrí test IELTS, ktorý je možno aj zároveň drobným neúspechom, no treba to brať pozitívne. Prešla som, takže úspech :D Ďalšia vec je samotné napísanie motivačného listu a odoslanie prihlášky, ktorú som poslala dnes. Konečne. Hneď mi už aj prišiel Welcome email z Edinburghu, čo ma celkom potešilo, s prihlasovacími údajmi na ich stránku pre študentov, kde môžem sledovať priebeh mojej prihlášky rovnako ako na UCAS-e ale taktiež mi tam budú písať bližšie požiadavky, ak niečo budú chcieť navyše, takže to budem musieť kontrolovať minimálne raz za dva dni. 
Celkom zaujímavým úspechom pre mňa taktiež je to, že som zažila asi najlepší Silvester v mojom doterajšom živote. Prišla som domov o pol 8 ráno, no stálo to za to. A čo je najlepšie, na druhý deň mi vôbec nebolo zle ani ma nebolela hlava, a to som zmiešala liter bieleho vína s troma poldeci vodky. A zapíjala som ju pivom. Naposledy, keď som zmiešala vodku s pivom, dopadlo to katastrofálne a ja som si povedala, že čistú už nikdy nebudem. Ale tak jasné, takéto sľuby sa málokedy dodržujú. No odmietni keď platia. A navyše niekto strašne zlatý, kto sa ti už dlhšie páči. Jasné, že neodmietneš :D aspoň ja som neodmietla
Tento piatok som tiež bola vonku a hoci som nechcela piť, kamarátka prežívala dosť zložité chvíle, a tak som ju v tom nemohla nechať samú. :D A tiež mi nebolo zle v sobotu. A to bola hnusná čistá prešovská vodka, ktorá je asi najlacnejšia na svete a totálny humus. Ale tak čo budeme vyberať :D 
Jeden neúspech, ktorý by som spomenula, bolo moje zaváhanie voči girl codu, no našťastie som rýchlo nabrala sily a postavila som sa svojim túžbam. V podstate išlo o to, že kamarátkin bývalý o mňa prejavil záujem a ja som ho v podstate ešte pred tým, než som tú kamarátku spoznala, chcela. Ale odolala som. Predsa len, priateľstvo mi je cennejšie ako nejaký chlapec, hlavne teraz, keď o pár mesiacov aj tak odchádzam a vzťah na diaľku by nemal význam. 
To je asi všetko, čo by som k tomuto spomenula. Možno ešte dve veci, konečne som na ceste k fit goal a snažím sa plniť si novoročné predsavzatie dostať sa do formy. A druhou je, že som dokončila môj výtvor z 3-D origami - tučniačika, ktorý vyzerá asi takto:


___________________________________________________________________________________
A čo vaše úspechy a neúspechy za posledný mesiac? Niečo, s čím by ste sa chceli podeliť? :)

3 komentáre:

  1. Njaväčší úspech asi pre mňa je, že som prežila prax v Nemecku :D :D Beriem to za úspech už len preto, pretože som tak dokázala vydržať bez rodiny a priateľov, pričom som na nich tak naviazaná, že s nimi potrebujem byť každý deň:D Ale prosím pekne zvlááádla som to :D :D.. a okrem toho ostatok beriem všetko za obyčajné maličkosti certifikáty a tak :D..Ale najväčší neúspech aký sa mi mohol stať je, že som bezhlavo zaľúbila a bezhlavo som tomu pohľadla :) Čiže zároveň to ovplyvňuje všetky moje doterajšie ale aj prichádzajúce výsledky :/ A vôbec sa z toho neviem nejak dostať :D Takže najväčší neúspech, ktorý všetko zničil..Ale tebe blahoželám, si veľmi šikovné a talentované dievča :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :) gratulujem k úspechu a prajem veľa šťastia s láskou ... viem, aké to je, no niekedy je zbytočné sa trápiť :) ale je tiež zbytočné, aby ti to niekto hovoril... na to musíš prísť sama :) držím palce ;)

      Odstrániť